Verslo tekstai

Užsakymo forma

Blog'as

Atsiliepimas

Tobulas receptas jūsų verslo blogo sėkmei

March 2, 2015

Įrašo autorius: Renatas

Nusprendėte rašyti verslo blogą, bet nežinote, nuo ko pradėti? O galbūt pradėjote, tačiau pritrūko motyvacijos, laiko ar idėjų naujiems įrašams? Bet kokiu atveju, jeigu domitės verslo blogo rašymu, tikriausiai vieną dalyką žinote – blogai daro didelę įtaką jūsų įmonės ir produkto įvaizdžiui. Ir stebuklingai paverčia skaitytojus pirkėjais. Net 41 % žmonių pirma perskaito blogo įrašus ir atsiliepimus prieš pirkdami prekę ar paslaugą.

Tikriausiai jau smalsaujate sužinoti receptą, kaip iškepti tobulą blogo įrašą? Pateiksime jums svarbiausių, sėkme kvepiančių ingredientų sąrašą.

Klientų pažinimas

Ką atsakytumėte į klausimą, kuo turėtumėte domėtis labiausiai, norėdami, kad jūsų blogas būtų efektyvus? Žinoma, kad KLIENTAIS! Klientų poreikiai jums turi būti svarbiausi. Klientų problemos – jūsų problemos, nes jas išsprendę, galite įgyti lojalų pirkėją, kuris pritrauks dar daugiau potencialių pirkėjų. Blogo įrašas turi būti tarsi dialogas su potencialiais klientais, nuo kurio prasidės jūsų bendradarbiavimas. Norėdami užmegzti efektyvų pokalbį, pirma turite kuo daugiau sužinoti apie savo būsimą pašnekovą. Nuo ko pradėti?

  1. Surinkite demografinius duomenis apie žmones, kurie lankosi jūsų tinklalapyje.
  2. Išsiaiškinkite jūsų verslo tinklalapio lankytojų interesus – kuo jie domisi, į kokias temas labiausiai reaguoja?
  3. Sužinokite, kokios problemos kamuoja jūsų klientus. Turite iš anksto numatyti, ką jie nori sužinoti, kodėl dvejoja pirkti iš jūsų.

Kokybiški blogo įrašai gali padėti pritraukti naujų klientų ir išlaikyti esamus, užtikrinti kompanijos pripažinimą. Tik nepamirškite, kam rašote. Priartinkite skaitytoją prie savęs. Leiskite jam prisidėti prie jūsų kuriamų kulinarinių šedevrų.

Kokybiškas turinys

Kokybiškas blogo įrašo turinys – vienas iš svarbiausių ingredientų, be kurio blogas negali egzistuoti. Tad kiekvieno galvoje turėtų kirbėti klausimas, kaip parašyti efektyvų ir įtraukiantį blogo įrašą. Štai keletas patarimų jums:

  • Kas pirmiausia krenta į akis? Atspėjote – jūsų blogo teksto antraštė. Išskirtinė antraštė turi pričiupti skaitytojo dėmesį ir sudominti jį perskaityti visą tekstą.
  • Koks turėtų būti jūsų rašymo stilius? Tai priklauso nuo to, kokį įvaizdį norite sukurti, kokį ryšį su potencialiu ir esamu klientu norite palaikyti. Tačiau daugybė šaltinių internete šnibžda, jog jūsų stilius turi būti „draugiškas“. Skaitytojams personalizuoti tekstai įdomesni, jie sukuria ryšį tarp pardavėjo ir pirkėjo.
  • Rašydami blogą, turite kurti dialogą su skaitytoju. Todėl turite naudoti ne tik retorinius klausimus, bet ir tiesiogiai užduoti savo skaitytojui klausimą, į kurį jis galėtų atsakyti komentarų skiltyje.
  • Jūsų blogo tekstas turi būti vizualus – išskaidykite savo mintis punktais, numeruokite jas, keiskite sakinių ir pastraipų ilgį, kad klientams būtų lengviau skaityti. Papuoškite savo tekstą tinkamais paveikslėliais, nuotraukomis.
  • Naudokite raktažodžius. Taip, ir blogo įraše jie reikalingi, jeigu norite atsidurti lyderio pozicijoje paieškos sistemose.
  • Blogo įrašo pabaigoje turite paskatinti potencialų klientą atlikti konkretų veiksmą (užsiprenumeruoti naujienlaiškį, pakomentuoti jūsų tekstą ir t.t.).

Dažnas blogo įrašų rašymas

Kaip manote, kiek kartų per mėnesį derėtų rašyti verslo blogo įrašus? Mažiausiai 4–5 kartus per mėnesį (bent vienas įrašas kiekvieną savaitę) privalomi, jeigu nenorite, jog jus pamirštų jūsų skaitytojai ir potencialūs klientai. Be to, skaitytojams patinka pastovumas – planuokite publikuoti savo tekstus kiekvieną savaitę tuo pačiu metu. Jeigu norite pranokti kitų įmonių populiarius blogus ir pritraukti daugiau naujų klientų, turėsite pasistengti. 2013–2014 metų statistika rodo, jog 82 % verslininkų pritraukė naujų klientų, blogo įrašus rašydami kasdien. Visgi… įmonės, kurių tinklalapiuose blogo įrašas atsirasdavo kas mėnesį, vis tiek pritraukė 57 % klientų. Vadinasi, kuo daugiau klientų norite turėti, tuo dažniau turite kepti KOKYBIŠKUS blogo įrašus.

Skaitytojų reakcija

Jūsų blogo įrašas privalo turėti grįžtamąjį ryšį. Tinkamas turinys turėtų paskatinti potencialius pirkėjus rašyti komentarus, atsiliepimus, dalintis jūsų blogo įrašu socialiniuose tinkluose. Kuo daugiau dėmesio ir atsako iš savo skaitytojų sulauksite, tuo populiaresnis bus jūsų blogas ir klestės teigiamas jūsų įmonės įvaizdis. Todėl susidraugaukite su savo skaitytoju. Sužinokite, ar jūsų blogo įrašas jam buvo skanus ir paskatinkite jį garsiai apie tai pranešti. Tobulinkite ne tik savo prekes ar paslaugas, bet ir blogo įrašus. Ir žinias apie savo skaitytojus. Stebėkite, ką jie daro: kokius įrašus daugiausia komentuoja, kuo dalinasi ir kokius žodžius vartoja. Taip galėsite sugrįžti prie pirmo ingrediento – dar geresnio klientų pažinimo, kas garantuos jums efektyvesnį pardavimą.

Jau žinote pagrindinius ingredientus, kurie nulems jūsų blogo įrašo skonį. Manote, jog gali pritrūkti prieskonių? Arba tiesiog nemėgstate gaminti? Tuomet šį procesą galite patikėti rašymo srities profesionalams – kulinarams, kurie surinks duomenis apie jūsų tikslinę grupę, parašys efektyvų turinį ir sukels jūsų skaitytojams norą domėtis, komentuoti ir dalintis juo.

Buon appetito!